Förbygger ifall bloggtorkan sätter in...

Vet inte när jag sist låg kvar i sängen ända till kl 11.00, vaknade naturligtvis restan strax efter sju, men att slippa gå upp. Eller ja, jag vaknade på soffan så fick gå upp till sängen. Så ont i ryggen kan jag skriva under på att jag har idag, men det släpper väl som vanligt när jag kommer igång.
.
Idag händer det väl inte så mycket, motionera hund + häst och mocka lite skit... Längtar tills de kan börja gå ute på nätterna nu, gött för både dem och mej! Härnäst ska jag väl försöka få i mej lite frukost + ta en dusch innan lunchning av hästarna.
.
Min mobil vill fortfarande inte samarbeta med mej och jag har väl för längesen insett att det är dags att skaffa en ny.
Den lever sitt egna lilla liv och ringer upp folk fastän jag inte är i närheten av den, vägrar skicka vissa sms och tar heller ej emot vissa sms förrens timmar/dagar senare. Trycker jag på en kontakt i listan kan den lika gärna ringa upp nån annan.
Men, men... livet blir lite mer händelserikt, kanske inte på det sättet jag vill dock...=/
.
Ifall jag får ett återfall av bloggtorka i nästa vecka kan ni ju få den preliminära planeringen redan nu.
Måndag: Ridlektionerna iställda pga valborg. Så kort dag för mej på jobbet. Blir en sväng in till Jkpg istället, när på dan vet jag inte än. En sväng till krogen hade ju inte suttit fel heller...
Tisdag: Tipspromenad till häst med start 10.00, förmodad sluttid 13.00, jag tror vi kommer hålla på längre. Ska hjälpa till, antingen med en station eller följa de mindre rutinerade runt spåret.
Onsdag: 8.30 läkartid i Habo, att man ska behöva ringa halva länet runt innan man kan få en tid på ett hyfsat nära ställe för att få ut nåt så enkelt som ett recept på p-piller.
Torsdag: Jobbar jag 14.00-20.30 som vanligt.
Fredag: Delad dag, först 8-9 och sen 14.30-16.30, och blir det ett par anmälda så kör jag igång med dressyr och markarbetsträningar från 16.30.
Lör-Sön: Har ingen aning än faktiskt, tar väl helgen som den kommer helt enkelt...
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0