Onsdag...

Inget regn än sålänge idag... framsteg!
Men jag slängde på täckena på flikkorna ialla fall, hade jag inte gjort det hade det säkert spöregnat nu.
.
Så jäkla besvärligt att skriva med två fingrar ihoptejpade, och naturligtvis lyckas jag komma åt med det onda fingret en gång ibland, då kommer det mindre vackra ord... Men allt som allt känns det inte alltför tokigt, hade förmodligen en jäkla tur att det hoppa tillbaka så fort igen. Ibland är reflexer bra att ha!
.
Idag börjar jag inte förrens 14.30 om jag inte minns fel, beror på vädret också. Ju pissigare, desto tidigare tar vi ju in pållarna. Var sådär kul att borsta ett helt gäng superleriga hästar igår, men de flesta var ändå rätt representabla när jag var färdig, jag själv däremot var desto skitigare.
.
Har precis gjort färdigt en grej till ridskolan, får vi se om den duger oxå...=)
Ska ner strax innan tolv och hämta nya nyckeln, är ju bra om jag har en när jag har lektionerna på kvällarna...
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0