Trött i huvet...

Tänkte strax ställa mej i duschen och se om jag kan bli lite människa. Är supertrött i huvudet, men uppenbarligen är kroppen i bättre form än jag trodde, känner ingenting där ännu... Men de kommer la imorgon om de blir nåt skulle jag tro! Men jag har aldrig varit med om en värre häst att ta en galoppfattning på, fan... travhästar direkt från banan är nästan lättare. Det kändes som att försöka flytta på en lastmaskin för hand. Men jäklar vad fin hon var i skritt och trav... Väldigt fin i munnen! För er som inte vet har jag varit nere på RidCentret och ridit haflingern Lara i utbildningsgruppen. Ska fortsätta rida henne, nästa vecka blir det både tis och ons.
.
Blev till att fuska med lite pizza från Amigos nu ikväll, får jag vara duktig imorgon istället...=P
.
Lucky har vilat idag, onsdagar brukar ju vara hennes "bara-gå-i-hagen-dag", imorgon blir det träning igen och sen ut i naturen både fre och lör om vädret bara håller i sej...
.
Imorgon jobbar jag 14-20.30, har 3 lektioner på kvällen, 2 nybörjare och en lite mer avancerad. Fredag har jag en träning 17.00, tror inte att jag jobbar... Lördag ska jag en sväng till Ängaskog och hälsa på Sara och hennes häst Mars, vilket var alldeles för längesedan nu!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0