Slö söndag...

Usch så trött jag blev, kröp ner i sängen en timma och somnade till nu på e.m, men jag blir alltid supertrött när jag fryser och står och spänner mej, vilket jag gjort i två dagar nu. Var är min sol och värme!?
.
Ska börja tänka på att komma ner till stallet och mocka + fixa foder till mina tjejor, Lucky ska ner till ridhuset och springa av sej lite också, det har blivit lite vilovecka för henne denna veckan och det märks på henne. Igår stod hon still och bara skuttade på en och samma fläck i hagen, busungen...<3 Så idag blir det till att rusa av överskottet och imorgon tränar vi...=) Tisdag blir det skogen!
.
Pippi ska få sej en rejäl rykt, hade velat tvätta av hennes svans och bakben, men tycker nog att det är lite för kallt.
Hon har fått inviga nya regntäcket som hon fick av mamma och Stefan idag, riktigt jul-rött med blå kanter, hon blev superfin i det! Har bara haft henne i 2,5 dag, men är redan fäst vid henne... Lilla buse-ponnyn...<3
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0