Onsdag...

Kolla idioten i lastbilen på sista filmen, kunde han la räknat ut med röva att han inte skulle komma över med ett så stort, tungt fordon...
.
http://www.teknikensvarld.se/2012/04/17/30419/film-volvo-lastbil-brakar-genom-rutten-bro/
.
Jaha, vad har hunnits med idag hittills då...?
Morgonfodras, mockat, fixat foder och rastat hunden. Ska strax käka frulle och sen duscha och efter det ska Lucky få massage. Om jag orkar och känner att jag hinner ska även Pippi få det också, annars blir det på fredag som vanligt.
.
Red Lucky i ridhuset igår, jättefin va hon...=) Så jäkla mjuk och fin i hela kroppen, älskar den lilla hästen. Så himla lätt och smidig trots att hon är rätt rejäl. Red Lara senare på kvällen, blev minst sagt överlycklig när jag provade min westernsadel på henne och den passade... wiee! Så efter en timma på hennes rygg hade jag varken ont i rygg eller knän... underbart! Så det blir till att rida i den i fortsättningen också!
.
Idag jobbar jag e.m också och om inget blivit ändrat ska vi åka och hämta två nya hästar idag...
Sen ska jag rida Lara 19.30 ikväll.
.
Lara (Haflinger)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0