Mycket som händer...

Mycket nya händelser på en och samma gång. Ra (ridskolans) gick igenom veterinärbesiktningen och åker förmodligen redan ikväll.
Jaspis (ridskolans) kör vi över till min mamma på fredag och Kingen kommer säkerligen att flytta ganska snart han också.
I privat stallet finns nu endast 2 hästar kvar, Lucky och Pippi. De andra tre flyttade ganska abrupt nu under morgonen. Hann inte ens säga hej till Mulle...=( Så nu är det bara jag och mina flikkor för en tid, får vi se om det kommer någon ny...
.
Mina finaste hjärtan...<3
.
Åkte med de från jobbet och käkade påsklunch nere i Mullsjö idag, helt okej mat förutom janssonen, en av tuggorna var i princip bara salt så jag fick nog kryddningen som skulle varit i hela i min lilla bit...=P
Sen stannade jag kvar där nere och grejade med Ra inför besiktningen.
.
Så nu sitter jag inne en liten sväng innan det är dags att gå ner till stallet i det fina vädret och mocka och fixa till de finaste. Efter det blir det en sväng ner till RidCentret igen...=)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0