Lite kvällsbabbel...

Äntligen hemma igen efter en hyfast lång dag...
.
Hästhämtningen blev tidigarelagt så vi åkte innan jag började jobba istället. Var tillbaka strax efter 14.00. Allt gick jättebra, först ville inte Nevada åka någonstans, men han klev snällt på sen efter bara någon minut.
.
Sen jobbade jag till 17.30. Satt kvar och pratade en stund innan jag gick hem en snabbis och e.m fodrade mina tjejor + bytte om till ridkläder. Strax efter 19.30 satt jag på Lara igen. Hon jobbade skitbra idag, vi fick in samma känsla och flyt som förra veckan och jag gillar henne mer och mer för varje gång jag sitter på henne... Fina lilla tjockisen...<3
Hade jag haft obegränsat med pengar så hade jag köpt henne direkt!
.
Gick ner till stallet och tog in hästarna med hjälp av en av de nya tjejerna, sen rastade jag Dumle och hamnade till sist här framför datorn. Tänkte försöka käka lite kvällis om en stund, men jag väntar nog kanske tills Tobbe kommer hem.
.
Imorgon blir morgonrutinen som vanligt, ner och morgonfodra. Ska tydligen bli ett jäkla väder imorgon.. Usch!
Sen kl. 10.00 kommer en av mina elever ner med sin mamma och ponny så ska vi prova ut en sadel till den.
Efter det ska Lucky ridas och Pippi motioneras på nåt sätt. Kl. 14.00 börjar jag jobba och håller på till 20.30.
Men imorgon behöver jag inte skynda mej ner till stallet efter jobbet, en av de nya släpper in...=)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0