Jävla snö...

Jahopp... Jag ger nu officiellt upp hoppet om att våren någonsin skall inställa sej i Sverige. 10 cm snö och flera minus mötte mej imorse när hästarna skulle ut. Började snöa redan igår, men inte fan trodde jag att det skulle komma såhär mycket. Jag som hade tänkt rida ut i helgen, men det får jag nog skippa om jag inte vill att Lucky ska bryta benen av sej p g a klampar...
.
Igår var vi iväg och lämnade Jaspis hos mamma i Fredriksdal, allt gick bra och han stod snällt hela vägen. Även kvällen och morgonen hade varit lugn. Han såg mest glad ut över att få vara ute...=) Mammas drake Nora hade lugnat ner sej och var mest nyfiken på honom nu verkade det som...
.
Lucky fick jobba lös en sväng i ridhuset i 40 min igår. Idag blir det ett vanligt träningspass...
.
Tobbe jobbar hela helgen, började åtta imorse... får vi väl se när han kommer hem sen, det visste han inte riktigt...
Själv ska jag plocka fram lite frulle och utfodra mej själv i soffan framför tvn...=)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0