Jävla baciller...

Undrar om jag blev överkörd av en ångvält i helgen utan att jag märkte det, känns så idag ialla fall. Men tror det är bacillerna som jag förvärvade i helgen som satt sej i kroppen på mej, hoppas det försvinner snabbt i så fall. Orkar inte känna mej såhär seg många dagar till.
.
Det mesta är klart inför kvällens lektioner ialla fall, ska bara ställa iordning i ridhuset, men hästplanering och annat är färdigt. Börjar 14.00 idag så innan dess ska jag hinna mocka och fixa i stallet + motionera Pippi. Lite käk ska väl hinnas med där någonstans också... Låter inte som jag har sådär överdrivet mycket att göra idag, men i tempot som jag håller idag så kommer det ta sin lilla tid ialla fall.
.
Helgen har gått i ett känns det som, i fredags jobbade jag först 8-9 och sen 14.30-17. Sen hade jag en massa annat den dan också. Lördagen var lugnare, men höll mej sysselsatt ändå, Lucky fick ett pass i ridhuset och var kanonfin!
Igår jobbade jag först 8-11, sen red jag ut med Carina och Chivas i 1,5 h runt Rävåsen...=)
Tog in ridskole hästarna så de va innen till 15. Kl 17 var jag borta hos Kimber som jag masserar, så himla skönt att se en sån stor förbättring på hästen sen förra gången! Efter det åkte vi in till Mullsjö och hämtade mat och sen dog jag lite i soffan innan det var dags att sova.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0