Inspirationen och motivationen på noll...

Motivationen är just nu på noll... Men det mesta... Till och med ridningen ligger lite lågt även om det är lika roligt varje gång när jag väl kommer upp. Men det här jäkla vädret är inge kul alls, allt är bara blött, kallt och kladdigt... Isch!
.
Idag tänkte jag hinna rida och fixa stallet på förmiddan, kl. 14.00 ska alla ridskolehästarna in och sen borstas, de lär väl vara pissblöta allihopa när de kommer in. Att ta med hunden ut när det ser ut såhär ute är lika med vansinne, han blir helt full med lera och sen drar han in det överallt... bläää...
.
Vad jag skulle behöva är nåt uppiggande, nåt som sätter fart på energin... Lite sol vore kanske inte helt fel, eller nåt annat skojsigt... Hade en liten tanke med att börja simma igen, det är kanske inte så jätteskoj... Men jag mår alltid bättre när jag har fått ta ut mej lite... Tråkigt att simma själv bara, kanske ska transportera mej själv ända in till Rosenlundsbadet och tvinga Sara att komma in och göra bassängen osäker tillsammans med mej...=P
Men nu i början får det nog bli till att simma här i Mullsjö, jag simmar nog faktiskt hellre än springer till gymmet...
Fast innan jag närmar mej ett badhus är det nog dags att införskaffa nya badkläder...
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0