Ganska gott trots snöhelvetet...

Tyckte förmiddagen sniglade sej fram, sen gick dagen och e.m i en rasande fart... Har hunnit mocka och rida Lucky i ridhuset 1 h. Hon var taggad och lite studsig i början, men snart fann hon sej och höll sej på marken och jobbade på superfint... Både hon och jag var väldigt nöjda när vi avslutade passet. Passade på att mocka ur släpet efter Jaspis när Lucky skrittade av och rullade sej i ridhuset... Lika bra att fixa när man ändå är nere liksom...=)
.
Gott att Tobbe kom hem hyfsat tidigt idag ialla fall, har vi resten av kvällen tillsammans. Har inget mer att göra i stallet mer än att Pippi skall få sej en omgång med borsten och en översyn vid insläppet.
.
Trots snön och kylan så är det riktigt härligt väder ute, hade jag haft snösulor på Lucky vete sjutton om jag inte hade dragit en repa i skogen istället... Får se hur mycket som hinner smälta undan tills imorgon, annars får vi väl hitta på inomhusaktiviteter då också...
.
Imorgon har jag lite planerat, kl. 15.00 blir det hopplektion för en tjej och 17.00 ska jag iväg och massera en privathäst som ägaren brukar ha med på mina lektioner. Så innan dess skall stallet och hästarna vara klart. När jag kommer hem från massagen vill jag kunna spendera resten av dagen med min pojk...<3
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0