Fy på mej...

Fy på mej... har varit så enormt dålig på att uppdatera här på bloggen nu det senaste...
Har visserligen inte varit händelselösa dagar, men jag har helt enkelt haft så mycket i huvudet och runt omkring mej det senaste så det har helt enkelt inte blivit av...
.
Måndagen flöt på som den skulle, lektionerna gick fint och ingen dog eller nåt liknande...
Tisdagen jobbade jag morgonen, allt lugnt där också. Samkörde Lucky och Pippis motion så det var snabbt avklarat.
Vi tog en sväng in till Jkpg och handlade lite + fuskade på Max. Sen red jag Lara på kvällen.
Idag har jag inte jobbat, har ridit Lucky en timma i ridhuset, mockat och grejat. Sen har jag ridit Lara ikväll igen.
.
Imorgon blir det ledig förmiddag. Sen jobb 14-20.30. Tobbe jobbar i princip morgon till kväll resten av veckan så jag får roa mej själv på kvällarna. Gissar på att jag blir framför datorn eller tvn... Wiiee!
.
Nehe, kanske ska masa mej in i duschen nån gång... eller kanske lite senare?
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0