Fått lite gjort ialla fall...

Känner mej rätt nöjd med det lilla jag fixat med nu framför datorn, har mejlat iväg styrelseprotokoll och mejladresser till styrelsemedlemmarna i klubben + representanten från 4H.
Har även ringt och kollat upp + anmält mej till ridlärarfortbildningen i Skövde 24-25 Maj + bestämt att jag tar med Lucky dit. Nu väntar jag bara på att läkaren ska ringa tillbaka till mej så jag kan förnya mitt p-piller recept.
Sen har jag använt huvudet tillräckligt denna morgonen.
.
Funderar på om det är läge för lite frulle snart, är inte speciellt hungrig men får väl försöka ialla fall.
Ska ner och mocka lite senare också, men inte än...
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0