Mycket på en dag...

Det som började som en helt vanlig onsdag utvecklades i takt med att dagen gick till någonting mycket mer.
En händelsernas dag:
Händelse 1. Jag arbetade min sista dag på Sibylla igår, skulle ha jobbat idag också. Men då jag hade hög feber på morgonen ringde jag och sjukanmälde mig. Eftersom det uppenbarligen inte passade övriga på stället att ha en anställt som har fräckheten att bli sjuk så blev detta min sista dag. Detta gjorde mej ingenting då jag redan lämnat in min uppsägning med sista arbetsdag den sista september. Nu får jag gå hemma och kurera mej istället och koncentrera mej på andra mer väsentliga saker...=)
.
Händelse 2. Vi fick klart att lägenheten står färdig på måndag sen ska den bara slutstädas efter renoveringen. Nycklarna kan vi hämta på torsdag och inflyttning kan ske nästa helg. Så nu ska jag bara prata med Jessica (tjejen som har stallet där Lucky ska bo) och bestämma inflyttningsdag. Drar ju gärna på det så länge som möjligt då jag kommer känna mej skitelak som tar Lucky från Lady i förtid...=(
.
Händelse 3. Målvakten, HV71:s f.d guldgosse Stefan Liv omkom idag i en flygplanskrasch tillsammans med de övriga i laget. Tankarna går naturligtvis till hans fru och hans barn.
.
Tror jag tar och beger mej ut till den vackraste snart, känner att jag behöver lite frisk luft och rensa tankarna. Varva ner lite och komma i fokus igen. Finns mycket som ska tas tag i nu inom det närmasta. En del har jag redan hunnit med idag och imorgon fortsätter det.
.
Kram Fia!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag kanske har missat det någonstans, men vart ska du flytta?

Kram Carro

2011-09-07 @ 21:00:27
Postat av: Svar till Carro:

Vi ska flytta till Ödeshög. Blir inte så långt, bara ett par mil norrut...=)

Kram

2011-09-08 @ 01:13:47
Postat av: Anonym

har för mig att du har två hästar varför skriver du inte om den andra längre?

2011-09-08 @ 06:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0