Kortis på morgonen...

Vaknade tidigt och kände mej mer död än levande. Förkylningen är tillbaka i full kraft. Nu har det hållt på fram och tillbaka i 2 veckor. Kan inte bacillerna hitta nån annan att terrorisera... Käka penicillin är ju inte lönt heller för det tål ju inte min mage. Då blir det hej-kom-och-hjälp där istället. Får väl helt enkelt vänta ut det som vanligt.
Ska jobba kvällen idag också, vet e fan hur jag ska orka med det, men jag får väl försöka stå ut. Sen är jag ledig resten av veckan. Tobbe jobbar också kväll idag så han börjar inte förrens kl. 15, så det blir lugn hemma morgon med frukost framför tvn idag.
.
Ska åka ut till finaste hästen innan jobbet också. Är glad för att jag la på henne ett regntäcke igår, har regnat i princip hela natten. Blir bara att ta in henne och pyssla lite idag, orkar ingen annat.
.
Kram Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0