Inte vart de bättre idag heller...

Tror ni jag mår nå bättre idag då? Ne, inte ett dugg.. Snarare sämre. Sitter nerbäddad här framför datorn i fotöljen med ett stort täcke om mej. Idag fryser jag mest så febern är väl lägre ialla fall... Ska ta mej ut till lill-hästen sen också. Men det blir om ett par timmar, ska försöka käka lite lunch innan jag åker. Tobbe slutar 18.00 idag ialla fall...<3
Jag som hade tänkt greja med lite här hemma idag, men icke, det är sittande eller liggande läge som gäller.
Börjar fundera på om det har bosatt sej en flock hackspettar i huvudet på mej för varje gång jag reser på mej bankar det i skallen så jag helst vill sätta mej ner direkt igen. Hittade en karta Naproxen ialla fall, så snart ska det väl vara bättre.
.
Slut på gnällandet, över till lite andra saker. Upptäckte till min förtvivlan att foderstatsprogrammet som Hppocampus tillhandahåller inte längre finns att använda på nätet. Nu är det freefarm, fatima eller nåt köpteprogram som gäller. Och eftersom jag avskyr både freefarm och fatima så blir det en betalningsvariant, letar just nu efter ett vettigt som innehåller allt det jag vill ska vara med utan att det ska kosta flera tusen i månaden. Har ett jag ska testa en demo på nu idag, är det bra blir det nog ett sådant.
.
Kram Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0