Här händer det grejer...

Sitter ner en stund och tar igen mej mitt i städandet och packandet. Har hunnit med en hel del faktiskt. Planerar att åka ut till Lucky till 17.00. Men börjar fundera på om jag ska skjuta på det en timma till. De ska förmodligen ändå sova inne inatt också så då kan jag lika gärna åka ut senare och fixa med allt istället för att åka ut två ggr.
I övrigt är vädret jättefint ute just nu. Borde egentligen gå en långpromenad med Dumle men har så mycket annat som behöver göras så det får bli ikväll. Vi börjar ju bli vana med att promenera i mörkret nu...
.
Igår blev det en ridtur på finaste svart, hon kändes jättefin och var väldigt pigg... Verkar som att det blir den 20:e vi kör upp henne ialla fall. Men ska prata med Jessica som äger nya stallet först bara så jag vet att det är okej att komma den dagen. Trodde det skulle bli längre fram, men eftersom Tobbe jobbar hela nästa helg så kommer vi flytta nästan allt imorgon (eller, ja det vi hinner).... Och eftersom vi då kommer sova där uppe from natten till tisdag vill jag ju ha Lucky med mej upp. Annars blir det ju lite jobbigt med skötsel och motion av henne. Transporten har jag ju redan kollat att jag får låna så det är ju okej...=)
.
Tyvärr blir det nog inga mer foton innan flytten är färdig. Tobbe har lyckats packa ner laddaren till kamera batteriet och jag har ingen aning om i vilken kartong den finns. Så blir det nåt blir det halvkassa mobilbilder...
.
Kram Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0