En lugn kväll hemma...

Sitter och väntar på att Tobbe ska komma hem. Är supertrött och längtar efter att få krypa ner i sängen. Men vill inte gå och lägga mej innan han kommer hem, då kommer jag med största säkerhet att somna och det vill jag inte.
.
Har roat mej med Idol, Gordons kitchen nightmares och ett varmt bad sedan jag kom hem strax innan åtta.
Vad lat idag och tog bussen ut till stallet. Inte fick sej Dumle någon promenad heller. Hade tänkt ta med honom till stallet men när han först trillade ner från soffan för att han sov så hårt och inte märkte att han gled och sen inte ens följde med till dörren när jag tog på mej skorna och skulle gå insåg jag att han nog borde vara hemma och sova.
Och han såg inte speciellt ledsen ut när jag kom hem igen efter nästan 3 h.
.
Mockade och fixade iordning i Luckys box, hämtade sedan in henne från hagen. Hade tänkt massera henne och böjade på lite smått, men det fick bli en snabb genomkoll av henne istället för en mer djupgående massage. Kände mej stressad tidsmässigt och då vill jag inte börja på nåt som jag kanske måste avsluta helt abrupt.
Så vi hann med lite extra mys istället...<3
.
Har börjat titta på vilka digitalfoton jag ska beställa riktiga foton och förstoringar på, som sen ska ramas in och sättas upp på väggarna här hemma. Tänkte använda såna här tavellister. Vita lister och svarta ramar. De större fotona blir vägghängda.
.
.
Tror det kommer bli jättesnyggt. Slipper man göra en massa små hål överallt också. Blir det endast 2 hål per tavellist och på den får det ju plats en massa ramar, tror de finns upp till 120 cm långa om inte längre.
Slipper man oroa sej för att ramarna ska bli i exakt samma höjd också.
.
Imorgon ska vi ner till Gränna och städa av det sista i huset. Ser inte fram emot det, men det måste göras. Min fibro har spökat rätt bra de sista dagarna, så det var nog bra med en lugn dag idag. Har kanske överansträngt mej lite, det plus det lite kallare vädret och min förkylning tog väl ut sin rätt på kroppen till slut.
Får hoppas att jag vaknar lite piggare imorgon än vad jag gjorde idag.
.
Kram Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0