Vandrings award!



1. Varför jag började jag blogga?
Ja, det var en väldigt bra fråga. Jag har alltid tyckt om att skriva och har i många år fört dagbok. Vilket jag iofs nästan helt slutat med när jag började med bloggen. Endast saker som är för privata för att skrivas här skrivs ner på papper.
2. Vilka bloggar följer du?
Jag följer mina vänners bloggar, systrarna zimdahls bloggar, en westernblogg och ett par andra som jag kikar in lite sporadiskt på. Det är inte många som har fastnat tillräckligt för att jag ska besöka dem dagligen.
3. Vilka favoritfärger har du?
Jag har många olika favoritfärger, tycker alla är lika fina. Favoritfärgen från tillfälle till tillfälle beror mycket på hur jag mår den dan, om jag är glad, ledsen, arg eller liknande.
4.Vilka favoritfilmer har du?
Oj, det är alltid en svår fråga. Walk the Line (Johnny Cash liv) har alltid varit en stor favorit. Djävulen bär prada, Mannen som kunde tala med hästar. Letters to Juliet. Det finns så otroligt många fler som jag inte kommer på just nu.
5. Vilket land drömmer du om att besöka?
Usa, utan tvekan Usa... Skulle det vara något land jag skulle flytta till skulle det vara dit och jag ska någon många under min livstid åka dit och spendera 1 månad om inte mer och bara resa runt. Gärna besöka någon hästgård/ranch och få se arbetet där och deras kultur. Inga storstäder för mej, ut i naturen är det som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0