Utmaning!

Fick en utmatning via mejl! Den gick ut på att hitta den mest tv-beroende bloggaren.
.
Jag skulle skriva ner vilka som är mina favoritprogram på tv.
.
Då jag nästan enbart följer de programmen jag gillar via nätet så är listan inte så svårskriven!
Så här kommer den!
.
Vampire Diaries
Secret Circle
Bones
Switched at Birth
House
Fringe
Royal Pains
Glee (egentligen en väldigt löjlig serie, men nu har jag ju följt 3 säsonger, måste jag ju se den 4é)
Supernatural (tycker dock den börjar spåra ut lite)
Criminal Minds
.
Så där har ni hela listan, tror inte att någon har blivit glömd! Egentligen är det ju fel att kalla mej tv-beroende, mer serie-beroende. Fördelen med att kolla via internet är att jag får se avsnitten när de kommer ut i Usa, alltså ligger jag långt före alla som kikar på de som visas i Sverige och jag kan se dem om och om igen flera gånger om jag vlll!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0