Ännu en dag...

Idag hade Ludde namnsdag... Finaste pojken, saknar dej fortfarande varje dag...<3
.
Lucky var bättre igår på e.m, ställde in henne när vi var ute och kikade till henne innan vi åkte in till stan. Så hon fick gå ut ett par timmar på kvällen tillsammans med kompisarna igen. Det var hon mycket nöjd över. Mockade och fixade med hennes foder, sen åkte vi hem.
.
Idag hade jag ställt klockan på tjugo över sju, hade tvättid... Ner mer tvätten till tvättstugan och in med första maskinen. Tobbe mådde pissdåligt stackaren så han sjukanmälde sej. Mamma som skulle ha kommit idag (skulle firat hennes födelsedag) var också dålig så det blev lite grusade planer överallt. Efter tvätten tog jag en promenad med Dumle, sen blev det en tur till Ica för att handla fil och nyponsoppa till sjuklingen. Och sen lite tvätt igen. Kikade på en film mitt på dagen som jag naturligtvis somnade till. Sen hade dagen helt plötsligt gått, käkade lite tidig middag och sen begav jag mej till stallet kl. 17.00. Mockade, tittade på när hundarna busade en stund och tog sen in Lucky och borstade och redde ut pannlugg och svans som var helt fulla med kardborrar...
.
.
Mös en stund inne hos henne i boxen innan Tobbe kom och det var dags att åka hem.
.
Dumle tillsammans med kompisen Rambo...

.
Dumle, Edwin och Rambo...
.
Imorgon blir det städdag här hemma på morgonen. Tobbe behöver vila så han blir helt frisk. Och sen blir det stallet framåt e.m, ska städa ut boxen vi har foder i och Lucky ska få sej en promenad. Dumle får nog bli med till stallet imon också, han älskar ju det! Sen på tisdag ska vi åka och... ja.. vad ska vi göra? Det får ni veta tisdag kväll!
.
Kram Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0