Torsdag 27/10-2011

Åkte med Tobbe ut till stallet strax efter 14.00. Mockade och fixade i Luckys box och tog sedan in dem. Tänkte gå en långpromenad med Lucky runt sommarstugorna och Öninge, fick med mej sällskap i form av Ullis på sin häst Sessan...=) Visst är Lucky trevlig att prata med, men ibland är det skönt att ha nån som svarar en i ord också...=)
.
När vi kom tillbaka släppte jag ut mina frön och gjorde klart stallet. Lilla G blev rädd för de tre stora nya "julegrisarna" när vi in och hade stressat runt lite i boxen medans vi var borta, hon ville inte alls titta på dem när vi skulle gå ut... Men när hon väl kom ut i hagen lugnade hon sej efter en stund. Men jag kan förstå henne faktiskt, de där grisarna är ju lika stora som hon.
.
När jag kände att jag var klar i stallet började det redan skymma och jag traskade hemåt. Lade mej i badet en timma och satt sedan framför tvn en stund.
Kl 22.00 gjorde jag mej iordning och tog en längre kvällspromenad på ca 1 h, gick runt industriområdet och bostadsonrådet närmast ridskolan för att till slut hamna uppe på Dinners lagom tills dess att Tobbe slutade.
Sen åkte vi hem och tog kväll!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0