Måndag...

Idag har det väl inte hänt så mycket. Vaknade och det kändes som att jag sprungit rätt in i en cementvägg. Förkylningen tillbaka och kroppen stel. Det som känts så bra i helgen. Väckte min stackars sambo och övertalade honom att han skulle skjutsa ut mej till stallet istället för att jag skulle behöva gå. Täckade och släppte ut alla pållarna, Lucky var på myshumör och ville gosa en stund innan hon gick ut...Finaste svart...<3
.
Mockade och fixade iordning allt foder och gick sedan ut för en liten pratstund med tjejerna, efter det knatade jag och Dumle hemåt. Käkade frulle och vilade ett par timmar.
.
14.15 hade jag läkartid och det tog sin lilla tid, var inte klar förrens strax innan fyra. Ska tillbaka om 2 veckor igen.
Hann lagom hem och prata lite med Dumle innan Tobbe kom hem, vi gick ner till affären och handlade lite gottis till ikväll och nu står Tobbe i köket och fixar kvällsmat och sen blir det först Homeland och sen en film...=)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0