Fredag 28/10-2011

Dagen började med att Tobbe väckte mej tidigt, skjutsade ut mej till stallet så jag kunde släppa ut hästarna. Jag mockade och fixade foder. Sen kände jag mej så stressad så det blev ingen motion av någon pålle idag.
Efter att ha pysslat lite i hagen med bägge två begav jag mej hemåt istället. Duchade, gick med Dumle och käkade lite frukost.
.
11.00 började jag gå upp mot Dinners. När jag slutade 20.45 hade vi haft vad jag förstod på de andra, en hel del att göra. Eftersom det var min första dag vet jag ju inte riktigt hur det brukar vara en "normal" fredag. Men roligt var det, håll-i-gång hela tiden. Precis så jag vill ha det!
.
Tobbe hämtade mej så jag skulle slippa gå hem i mörkret och det var jag rätt tacksam för. Hade haft med mej mina nyaste köksskor då de är lättare än de gamla. Efter 1,5 h hade jag så ont i fötterna att jag trodde jag skulle dö. Skoskrällena var så varma och täta att jag hade kunnat ha dem i snöstorm utan att frysa om tårna, då kan ni tänka er hur varm jag var om fötterna inne i ett kök sopm säkert höll minst +25 redan...Dygnsur! Bytte till mina svarta gympisar och då försvann iofs den värsta smärtan i fötterna men golvet förvandlades till en curlingbana istället... Helt otroligt att jag stod på fötterna hela kvällen. När jag kom hem hade jag en stor blåsa under varje stortå tack vare de 1,5 h jag hade på mej de andra skorna... De kommer då inte användas något mer ialla fall...
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0