Förväntansfull och otålig som attan...!

Sitter uppe och har precis avslutat en film. True Grit, bra film men med ett ganska dåligt slut, tyckte liksom inte att det fanns ett riktigt slut. Inte ett överdrivet lyckligt ialla fall.
.
Borde väl strax gå och lägga mej så jag kommer upp innan lunch imorgon, Tobbe traskade in och la sej för en liten stund sedan, han somnade ju redan i mitten av filmen så för honom var det ju bara att fortsätta och sova.
För min egen del är jag alldeles för spänd på morgondagen för att kunna slappna av riktigt, inte ens mitt bad tidigare ikväll kunde få mej att slappna av riktigt, är alldeles för förväntansfull och otålig och vill att timmarna ska gå...
Dagen imorgon börjar med en lugn hemma morgon, frukost framför tvn, hundpromenad och sen tar jag bussen ut till stallet ca 13.00 och mockar och fixat hos Lucky. Kl 14.00 kommer Rocksjö och skor. Ca 15.00 kommer Tobbe och hämtar upp mej och vi åker mot Jönköping och sen vidare mot Bankeryd. Så under ett par timmar imorgon dag/e.m. kommer det gå i ett. Men det ska bli väldigt roligt...=)
.
Någon som har gissat sej till vad det är vi ska göra än?
Sara, mamma och några till vet så ni får inte vara med och gissa...
.
Idag har jag varit hemma och tagit hand om sjuk sambo hela förmiddan, men jag tror han börjar bli lite bättre. Får pyssla om honom ordentligt imorgon förmiddag så han orkar åka iväg imorgon e.m.
Begav mej mot stallet strax efter 16, gick ut med Dumle-bus som var superglad för en promenad när matte och husse hade varit tråkiga hela förmiddan och bara vilat och städat lite.
Mockade och fixade hö, slängde ner hö och halm. Lagom när jag var färdig kommer Jessica hem med Sessan och vi hjälptes åt att städa ur foderboxen och ställa iordning allt där det nya foderrummet förmodligen kommer att uppföras.
Efter det tog jag in finaste tjejen och pysslade med henne, kardborrar i luggen idag igen och en del i manen, men inga i svansen fantastiskt nog.
Tobbe hämtade mej strax innan halv åtta och efter ett varmt bad hamnade vi framför tvn och en film.
.
Och nu är det hög tid för mej att sova om jag ska orka något alls imorgon!
.
Kram Fia!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tror ni har köpt en ny häst!

2011-10-04 @ 01:42:14
Postat av: Jessica

Hihi.....då ska inte jag heller avslöja ngt angående detta! Men håller fullständigt med =)!!!!!! Ska bli spännande!

Har precis tittat till 3 fina å nöjda damer ute i hagen! // Kramiz

2011-10-04 @ 09:03:21
URL: http://jessicaroth.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ny häst på G?

2011-10-04 @ 09:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0