Det första mötet ute!

Tror detta inlägget får bestå till största delen av foton tagna idag! Ihopsläppet gick kanon och de går sida vid sida i hagen nästan hela tiden. Helt otroligt vilken koll de håller på varandra redan, när Lucky går iväg springer Lilla G genast efter och när Lilla G vandrar iväg på upptäcksfärd är Lucky genast efter och kollar så hon inte försvinner i det höga gräset. Vid ett tillfälle gick Lilla G "vilse" i det höga ogräset och såg väl inte Lucky, hon gnäggade förtvivlat och direkt var Lucky framme och pratade med henne och hittade henne... Så himla söta...<3
Lilla G är en riktig goseponny, sätter man sej på huk (eller i mitt fall på marken) så kommer hon fram direkt och kör in sin lilla mule i ens hår och vill gosa. Vi har inte ens haft henne i 24 h och jag avgudar henne redan...<3
.
Kommer inte skriva någon beskrivning till nån av bilderna, utan låter de tala för sej själva!
.
.
.
.
.
http://www.youtube.com/watch?v=bbDz9DXsWiM
.
Nu ska jag bara vänta på att Tobbe ska ta ett bad, sen ska jag duscha och så ska vi käka lite lunch. Sen blir det en sväng till Mobilia i Mantorp och handla lite mat och annat!
.
Ska en sväng till stallet sen igen också... Strax innan de ska in, ska se om Lucky och Lilla G går att leda tillsammans in så att stallägarna vet det tills imorgon bitti...=)
.
Kram Fia!

Kommentarer
Postat av: Ulli

Det är verkligen stor & liten =)

Guud så söt hon är =D

Förstår verkligen att ni föll för henne.

Kramisar

2011-10-05 @ 15:51:46
URL: http://ullistartor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0