Ännu en fin höstdag!

När jag vaknade idag var himlen jämngrå och såg inge kul ut alls. Men nu under förmiddagen har det spruckit upp och solen lyser klart. Det passar mej alldeles utmärkt eftersom jag hade tänkt ta en långpromenad med Lucky idag. Är lite sugen på att fortsätta med mitt "bygga-släpa" projekt, men jag måste fundera lite till på hur jag ska göra det på bästa sätt. Åker till stallet strax efter kl. 14.00 tillsammans med Tobbe som ändå ska till jobbet.
.
Fyra höstbilder jag tog igår. Ingen av dem är speciellt bra, men jag ville visa vilka underbara färger hösten verkligen kan bjuda på och inte bara mörker.
.
.
Kram Sofia!

Kommentarer
Postat av: Ulli

Fina höstbilder, här har löven fallit av nästen helt & hållet från träden...så trist.

Ha en bra dag =)

Kram

2011-10-27 @ 13:45:08
URL: http://www.ullistartor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0