Torsdag...

Ska alldeles strax bege mej ut till stallet. Tänkte ta en sväng runt Öninge på Lucky idag, samma runda jag gick med henne igår, fast jag ska rida istället. Lilla G får lite trickträning om jag hinner innan det är dags att åka vidare.
.
Får se om vi hinner hem en sväng efter stallet eller om vi åker direkt till Stameryd, skulle gissa på det senare. Tobbe har besiktningstid kl. 17.30 sen ska han handla lite och ta en sväng på Holmgrens om jag känner honom rätt.
.
Dumle får bli hemma både när jag går till stallet och när vi åker i e.m, inge kul för honom att följa med när jag ska rida ut, den rundan kan han inte följa med. Och han kan inte vara med varken mej eller Tobbe senare. Men jag har lovat honom en långpromenad senare ikväll...=)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0