Torsdag 17/11-2011

Vaknade tidigt, låg och väntade på att klockan skulle ringa. Åkte med Tobbe ut till stallet och släppte ut och fixade med hästarna. Hade en lång pysselstund med Lilla G innan jag tog in Lucky och borstade av henne. Det blev en promenad runt Öninge idag, 1,25 min hade vi varit borta när vi kom tillbaka till stallet igen.
Lunchade dem strax innan 12 och knatade sedan hemåt igen.
.
Mitt hjärta...<3
.
Gick en promenad med Dumle och tog ett varmt bad. Tobbe kom hem strax efter fyra, åkte direkt ner till Gränna och Ängaskog, idag var det Mars tur att få massage. Efter det tog jag bussen till Huskvarna, mötte upp Tobbe, vi handlade på Willys, lite hästfoder på Eko och till sist fick det bli en hamburgare på Max på Ekhagen. Och dagen till ära hade de lyckats göra en kycklingburgare som inte var kall, inte färdig, inte legat i 15 h och inte full med skit från stekbordet... En applåd till dem, tänk att det bara skulle ta över 1 år innan de lyckades!
.
Resten av kvällen tillbringades i soffan tillsammans med mina grabbar.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0