Tisdag...

Sitter för tillfället och funderar över vad min kära sambo håller på mej i köket, det låter krångligt och aggresivt ialla fall... Hmm... slåss han med hushållsapparaterna kanske?
.
Idag har jag hunnit med en morgonpromenad på över en timma med Dumle direkt på morgonen, det var riktigt kallt när vi gav oss iväg, men jättefint väder. Livet kändes inte alltför hemskt där man gick i solskenet med en lycklig schäferpojk i andra änden av snöret...=) Han älskar verkligen långa morgonpromenader...
Hittade en rätt skojsig skylt på vår promenad, eller ja, jag hittade den för längesen, men det har inte blivit att jag knäppt nån bild av den förrens nu...
Vi har också ett Liseberg!
.
.
Väl hemma igen käkade jag lite frulle tillsammans med Tobbe. Sen givck jag iväg till stallet. Tog en mysig skrittrunda på ca 1 h med Lucky i det soliga vädret.
.
.
Så nu ska jag bara käka sen blir det jobbet mellan 15.30-22.30. Älskar mina arbetstider.. helt perfekta för mej!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0