Slö hemmamorgon!

Blev en seg dag idag, det fick bli hemmamorgon och soffmys med mina fyrbenta grabbar. Dumle är så söt, han älskar verkligen katten, vill vara där han är hela tiden. Helst ligga med huvudet på honom om han får. Tack och lov är katten hyfsat tålmodig och endast reser sej och går om han tycker att det blir för mycket. Kattklor i ögonen är ingen lek annars!
.
Ska alldeles strax ut till stallet. Rocksjö kommer och skor 14.00, första gången Lilla G ska verkar här hos oss. Hade ju sån otur i planeringen när vi skulle hämta henne. Hovis kom samma dag som vi hämtade henne, fast före... Tur att hon går barfota, jag har kunnat raspa henne en del själv och träna att lyfta fossingar... Men jag tror hon kommer sköta sej. Ev att hon kommer tycka att det är jobbigt att stå med lyft ben så länge, men Rocksjö är ganska snabb så det kommer säkert gå fint...=)
.
Sen blir det jobba fram till 22.30. Får se om det blir lika lugnt som igår. Tobbe hade hunnit med mycket så jag hade endast biffar-smet att blanda, steka och köra i ugnen. Så min städning var nästan klar långt innan tio. Kan ju inte göra allt klart iom att det ska finnas mat kvar fram tills stängning.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0