Sista dagen på veckan...

Ska alldeles strax ta mej nåt att äta, tror det blir revben idag. De har legat färdiga i kylen ett tag nu och nu börjar de kännas oemotståndligt lockande. Hade en dålig dag imorse, kroppen ville inte vara med och kändes väldigt trögstartad... Så jag låg kvar lite längre och gick direkt till stallet och lämnade Dumles morgonrunda till Tobbe istället.
.
I stallet var det fullt hus med en massa folk. Mockade och tog sedan in tjejerna, hade tänkt gå en runda med Lilla G, mendå hon verkade lite stressad över all uppståndelse fick hon stå kvar i boxen så tar vi det imorgon istället.
.
Lucky och jag fick oss ett träningspass på fältet, hon gick riktigt fint och galoppen blir starkare för varje träningstillfälle. Känns som att vi gör stora framsteg så jag tror det blir perfekt att vila henne över jul och nyår för att sedan fortsätta i samma stil till nästa år. Är skönt att få lite ledigt över helgdagarna och kunna vara med familjen. Sista turen för året brukar ju bli julafton.
.
.
Kram Sofia!
.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag brukar också vila min dagarna mellan jul och nyår. Brukar vara en julklappshoppning på klubben precis innan jul, det brukar få bli sista "tävlingen" för året...=)

Kramar

2011-11-14 @ 23:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0