Påväg hem från stallet...

Jag skippade promenaden med Lucky idag, dels är jag lite trött sedan helgen och sen blev jag blöt om fötterna påvägen till stallet imorse. Vill inte riskera att bli sjuk nu när jag har 4 arbetsdagar kvar på denna veckan.
.
Det var segt att komma ur sängen imorse, men inte alls farligt att gå ut... Kändes ganska skönt till och med, det var kallt i luften, men väldigt friskt och uppiggande. Termometern visade endast +4 grader när jag kom till stallet. Tack och lov är stallet välisolerat och håller värmen bra så inne var det +8.5 grader.
.
Så nu skjuter jag fram planeringen en dag istället. Det blir promenad imorgon och uteritt runt Öninge på torsdag när jag är ledig. Träning på fredag, promenad lördag och uteritt eller vila söndag.
.
såfort jag kommer hem ska jag krypa ner under mitt varma täcke igen, fast jag börjar bli hungrig... Kanske ska käka når först. Sen börjar jag inte jobba förrens 15.30 och innan det ska jag hinna med ett läkarbesök också. Någonstans där ska hästarna få lite lunch också, det blir lite tajt att hinna tillbaka till läkaren men det löser sej alltid. Tobbe är ju hemma och ledig idag så...
.
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0