Onsdag 9/10-2011

Traskade ut till stallet när jag vaknat till ordentligt på morgonen. Mockade och pysslade lite med tjejerna och gick sen hem igen. Vilade ett par timmar innan det var dags att åka till jobbet.
.
Jobbade 15.30-22.30, hade lugnt fram till strax innan 19.00, efter det kom det 6 bussar i princip på rad så när klockan visade 20.45 kunde jag äntligen sätta mej ner i några minuter, då hade jag haft folk non-stop hela tiden.
Men det var trevliga gästen och allt flöt på jättefint. Nåt enstaka rötägg får man ju alltid räkna med, men överlag var det väldigt glada och positiva gästen denna kväll.
.
Tobbe hämtade mej som vanligt när jag slutat och vi åkte hem och mös ner oss i sängen på en gång. Tog inte många minuter innan jag hade somnat kan jag lova, ska bli skönt med 2 dagar ledigt nu efter 6 dagar med jobb.
.
.
Mysgrabbarna i sängen...
.
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0