Ny vecka...

Bestämde mej när jag vaknade för att låta tjejerna vila idag och istället ta med Dumle ut till stallet, gick ut och mockade + fixade käk till damerna, efter det att de fått sin lunch plockade jag fram det jag skulle komma att behöva till Dumles träning.
.
Gick ut på fältet och körde på en stund, han är så jäkla smart min lilla buse-schäfer. Fattade nästan direkt var "leken" gick ut på och då har jag aldrig gjort detta med honom innan. Jag har ju en del gratis från att han är en sån enorm gottegris och gör nästan vad som helst för en levergodis... Men även när jag började ge honom varannan och var tredje gång så var träningsresultatet detsamma.. Min duktiga pojk...<3
.
Jobbet igår gick bra, fast det var lite kaosartat en liten stund när det dök upp 200 hungriga Danskar, de var ganska virriga och hade 1000 frågor, pratade hellre med varandra än med oss som frågade ang vilken mat de ville ha. Men trevliga var de allihopa och det hela slutade bra trots allt. Efter åtta sen var det helt dött. Så jag var klar med städ och det andra i god tid och hann hjälpa kassan lite granna.
.
Idag löser jag av Tobbe 15.30, så får han åka hem och umgås med grabbarna till jag kommer hem strax innan 23.
.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0