Leeedig dag...

Helt underbart skönt att få sova ut ända till strax innan tio. Har ätit frulle och myst i soffan framför Royal Pains. Strax är det dags att ge sej till stallet.
.
Gårdagena jobb flöt på som det skulle. Hade lite folk som kom med jämna mellanrum nästan hela tiden fram tills kl. 18. Vi hade 1 buss bokad kl. 19.00. Sen fick vi 2 till 19.30. Och ännu en som skulle komma mellan 19-19.30 nångång.Jag gick och satte mej och åt tio över sex, strax därefter kommer Ullis in och säger att vi har två bussar till som kommer 18.45, alltså om ca 20 min. Jahopp, bara ut och börja preppa för det. Men allt flöt på utan problem, det var till största delen glada Ullareds-shoppare som ville ha lite att äta eller en räkmacka...=)
.
Är skönt att veta att jag har 3 dagars ledighet framför mej, eller ja, 2,5 får vi väl säga att det är kvar nu.
Idag ska jag bara ta det lugnt, motionera häst och hund + tvätta lite.
Imorgon har jag 2 massager på e.m. nedanför Gränna + att djuren ska ha sitt.
Fredag finns inga planer för ännu, ta det lugnt, gå en långpromenad med Dumle runt Kennelklubben/skidanläggningen + motionera häst.
.
Helgen blev det jobb 15.30-21.30 lördag och 15.30-22.30 söndag. Lördag förmiddag ska det hinnas med en massage för Sessan också...
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0