Fredag 18/11-2011

Vet inte riktigt vad som hände idag, vaknade ialla fall 12.20, har inte sovit så länge på jag vet inte hur länge. Sist jag sov så mycket var nog när jag var riktigt sjuk sist jag hade bihåleinflamation.
.
Tobbe var ialla fall gullig och körde ut mej till stallet så jag kunde luncha hästarna, var fortfarande så himla trött att det blev till att följa med hem igen och bädda ner sej i soffan, kändes som om jag gått tretton ronder mot en proffsboxare igår kväll. Strax efter fem gjorde jag mej iordning, tog med Dumle och knatade ut till stallet. Mockade och släppte in. Dumle var överlycklig och gjorde allt han kunde för att få igång Rambo och Edwin att leka.
.
Trötta och nöjda gick jag och hunden hemåt igen i mörkret, men det känns helt okej att gå i mörkret när jag har Dumle med mej. Jag vet att han ser det jag inte ser, även om jag tror att jag har ganska bra mörkerseende själv har han ju flera gånger bättre.
.
Sjönk ner i soffan igen när jag kom hem och satt framför datorn resten av kvällen. Sov några korta stunder emellanåt. Så ingen händelserik fredag direkt.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0