Dags för sängen...

Ska alldeles strax krypa ner jämte Tobbe i sängen. Klockan ringer strax innan åtta imorgon också. Då blir det först hundpromenad och sedan en sväng till stallet och motionera flikkorna. Var så jäkla trött när jag kom hem nu ikväll att jag inte ens orkar ta mitt vanliga kvällsbad... Får väl se hur stel jag är imorgon när jag vaknar... Kanske får sprungit-in-i-en-vägg ont igen, vem vet?
.
Timmarna på jobbet har varit otroligt lugna, kom en bokad buss kl. 18 och sen ytterligare en lite efter det, men jag hade bara 12 mat från den första och ca 10 från den andra så jag behövde inte stressa ihjäl mej direkt.
.
Hann städa och preppa allt som stod på listan i god tid och även besöka det mysigaste stället av alla på hela Dinners, fettrummet. Fan. det kryper i kroppen bara jag hör namnet. Det är där vi tömmer all olja vi skrapar av från stekbordet och när vi byter oljan i fritöserna. Ni kan tänka er hur det luktar där, gammalt mögligt råttlik...eller nej förresten, fettrummet luktar värre.
.
Idag har cheferna varit nere tillsammans med arkitekter och lite annat folk, imorgon sätter de igång med renoveringen av Dinners. De skulle börja med toaletterna, vilket ska bli så otroligt skönt. Kan de även kunde bli av med avloppslukten som infinner sej i omklädningsrummen vore väl alla tacksamma.
.
Nehe, dags att sussa!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0