Sista dagen på veckan...

Sitter i soffan och testar nya trådlösa tangentbordet. Väldigt hårt motstånd i tangenterna så missar jag en dek bokstäver så ligger förklaringen i det.
.
Idag ska jag inte åka till stallet förens tio, skulle ha sovit till halv tio, men min lagom egensinniga mobil tyckte att vi kör igång alarmet redan kl. 7 på morgonen. Sen hade jag ju lagt den här nere också så jag fick ju masa mej upp när det hade ringt 3-4 gånger óch jag inte stod ut med ljudet längre.
Så nu sitter jag här och funderar på vad jag vill ha till frukost.
.
Idag hade vi tänkt försöka oss på att bada hästarna lite granna. Svabba av ben, svansar och framtill där de svettas som mest. Lucky är ju svart så hon ser ju egentligen inte skitig ut, men jag hittar nog en hel del spännande i hennes päls skulle jag gissa på. Hinner jag blir det både Ludde och Lucky.
.
Kl. 11.00 kommer det en tjej med familj och ska kika på Naddel, låter henne gå kvar i hagen så får de hämta henne själva, tycker det är bättre, får de se hur hon är i den mesta hanteringen.
.
För Lucky blir det bara en kort runda i skogen, har inte bestämt om det blir uppsuttet eller gåendes än, det ger sej.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0