Lördagsturen och inför idag...

Igår blev det bara en liten sväng upp till skogstornet i skritt... Tyckte att det räckte gott för lilla svarta.
Hon har lyckats slita ner och bort tåkappan på sin ena baksko. Trodde inte att det skulle gå att ha 8 veckor emellan skoningarna och det hade jag ju rätt i. Så till nästa blir det max 7 igen. Gott att Rocksjö kommer på tisdag.
.
Idag är det tänkt att det ska bli uteritt, men vi får se hur skon sitter. Verkar den lite dålig skiter jag i det och går en promenad med henne istället. Annars blir det samma runda som jag red i fresags...
En dag när jag har massor av tid så ska jag ta lite olika GPS-kordinater längs med den rundan och kolla hemma på kartan vart jag varit...=)
Tror att det finns väldigt mycket ridvägar däromkring... Måste kolla hur långt det var jag red också, turen tog ju 1 h och 20 min så det måste ju varit en bit...=)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0