Gårdagen...Dagen...Morgondagen...

Söndag:
.
Blev ingen ridning idag, slutade mycket senare än jag trodde jag skulle göra och var supertrött så hon fick vila... Var uppe på kvällen och la på henne ett täcke och myste en stund med henne och Ludde...
.
Måndag: Idag
.
Var väldigt glad att jag la på henne ett täcke igår, det har regnar i princip hela dagen.
Hon är så himla söt min lilla skrutta...Gnäggade när hon såg mej komma, hon stod redan innan, Sara hade tagit in henne... Sen tyckte hon att vi skulle mysa en stund innan jag började borsta...
Vi tog min runda i skogen, den tar ca 40-45 min, vi red hela i skritt, det var lagom idag.
Kände inte för att rida längre eller hårdare pga hennes ena baksko, den sitter ju som den gör nu men jag vill inte riskera att hon tappar den när vi är ute och rider...
.
Tisdag: Imorgon
.
Imorgon kommer först Rocksjö kl. 9.00 (Hovslagaren), sen kommer Samantha kl. 11.00 (equiterapeuten) så det blir en fullspäckad jag...=) Tur att jag är ledig.. Ska bli spännande att se vad Samantha säger om alla de tre olika hästarna... Jag tycker verkligen att Lucky har släppt och blivit jättemjuk nu bara sista veckan...=) Naddel blir ju andra gången för och Mars första...=)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0