Fyra dagar i ett inlägg....

8 Maj
.
Blev en promenad runt tornet med vackraste svarta och Sara barbacka på Mars. Hann till och med bada av ben, svans, bog och vid sadelgjordsläget på henne. Det var inte alls så skitigt som jag hade föreställt mej att det skulle vara. Men nu är det gjort ialla fall.
.
9 Maj
.
Red ner till fältet med Sara/Mars och jobbade lite där. Hon är fortafarande lite springig och vill inte alltid vänta på mej och mina hjälper. Men det blir bättre och bättre. Tycker att galoppen blir starkare och starkare igen. Hon var jättefin i traven mot slutet. Tror jag ska jobba mer innan galoppen med att få henne eftergiven, kommer nog hjälpa upp galoppen en hel del skulle jag tro.
.
10 Maj
.
Skrittade upp till skogstornet och vände, Nathalie och en kompis red andra hållet med alla backar. Eftersom mitt knä inte är jätteglatt i att stå i fältsits så mycket så skippade jag helt enkelt det och tog andra hållet...=) Skönt med en slappisrunda i det otroligt fina vädret...
.
11 Maj
.
Fältet igen, jobbade mycket ställning och att hålla traven i ett lägre tempo. Tyvckte hon skötte sej kalas, lite mötsträvig och blir lite hängig i munnen, men det beror nog på att jag inte är tillräckligt snabb med att lirka loss henne också. Får jobba mycket med det. Hon kändes fin i galoppen också, lite okoncentrerad, men annars skötte hon sej fint.
Tyckte dock hon kändes något less så nu får det blir endast skogen ett par dagar...=)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0