3 o 4 Maj

3 Maj
.
Lucky Star
Hade planerat vila denna dagen, för jag trodde jag skulle jobba 11-21, men det blev bara lunchen jag behövde jobba.
Var dock så inställd på vila så det fick bli så ialla fall, tror inte lilla svarta klagade...=) Vi åkte bara upp på kvällen och fodrade + la på täcken då vädret inatt var lite blött.
.
4 Maj
.
Lucky Star
Gick upp tidigt och morgonfodrade, eller ja, de fick ca 8.30, var lat idag också. Lucky fick äta lite inne, sen tog vi en tur förbi gamla torpet och ner till fälten vi galopperade på för ett par dagar sedan. Helt perfekt underlag att jobba på. Höll på ca 25 min i skritt och trav. Hon var pigg och det blev lite springigt i traven och lite för mycket tempo i galoppen, men i övrigt kändes hon himla fin. Nu behöver hon bara få tillbaka samma styrka i galoppen som hon hade innan höfterna började krångla. Men hon är på god väg...=)
.
Får se om det blir ridning imorgon, de har ju lovat regn hela dagen på i princip varenda vädersajt, men jag vet inte ja. Dom har ju haft fel förr.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0