Varit i Gränna hamn och käkat...

Precis hemkommen, varit i Gränna Hamn med Sara och käkat på Tzatziki, helt godkänt mat faktiskt, tallriken rensad sånär som på några små kaninmatsblad som låg där och såg oaptitliga ut.
Gott väder och en massa folk, men ändå en lugn kväll i hamnen.
.
Blev en promenad med Lucky innan, gick Ormestorp, Ängaskog, över vägen, förbi Prästekvarn och hem igen. Tog prick 1 h så det blev lagom. Sen var jag rätt trött i mitt högerben. Men hästen var nöjd, det var det viktigaste.
.
Lucky och Lisen får sova hemma vid stallet inatt, kanske blir det en tur ut ikväll och flytta de resterande fyra också. Rocksjö kommer imorgon och fixar fossingarna på 3 av dem så de är ju smidigt om de är hemma vid stallet redan innan. Om det blir hästflytt ikväll vet jag såfort jag får igång min förbannade mobil som inte vill fungera, dog med knappt halvt batteri innan ikväll när jag var påväg ner till hamnen och nu vill den inte ladda som den ska.
Tog en del bilder när jag var ute med Lucky, men eftersom mobilen tillfälligt sagt upp sej så får de vänta, uppdaterar inlägget med dem såfort jag lyckats ladda av dom.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0