Uppdatering...

Nu var det ett par dagar sedan ni fick en uppdatering. Har hunnit händ lite grejor sedan jag sist skrev i tisdags.
.
I torsdags skulle hovslagaren ha kommit, ingen hovslagare kom. Fick heller inte tag på honom. Hade ju hört tidigare via ryktesvägen att han skadat ryggen, men eftersom han inte hade lämnat återbud så antog jag att han skulle komma.
Fick tag i en annan hovslagare som kunde bekräfta, att jomen visst hade han skadat ryggen... Men hon kunde komma måndag 10.30 tack och lov...=)
.
Började må lite mysko framåt kvällen, men tänkte inte mer på det förrens jag vaknade i fredags med skitont i halsen, supersnorig och världens migrän. Hela fredagen levde jag som i en dimma, helt död!
Så det blev inte många knop, Lucky fick vila, lyckades ta mej in till stan så vi gick en snabb sväng på Ikea, men det var typ gå ett par meter och sätta mej, gå ett par meter och sätta mej, gå ett par...ja ni fattar!
Lucky tyckte jag var tråkig och följde mej hela vägen till stalldörren och tyckte att jag skulle ta in henne och ta en sväng... Puttade på mej hela vägen... Lilla knashästen...<3
.
Dumle gick vi ner till ett fält bortanför stallet så han fick rusa av sej och simma lite i ån där. Sen var han trött... Det tar på dem att leka och greja i vattnet.
.
Fick en massa fina foton på hästarna från i onsdags, tänkte dela med mej av en del av dem. Alla de små är klickbara som vanligt.
.
Lucky hittade nåt som luktade väldigt spännande i hagen...=P
.
1. Lisen, 2. Lisen, 3. Lucky
.
Blev även ett besök ner till vattnet ned Dumle denna dag:
.
.
http://youtu.be/m2KQFXdCR34?hd=1
.
Ibland undrar man om man gjort en snabbvisit till ett varmare land när man kommer hem och laddar av fotona man tagit nere vid stranden...
.
.
.
Bjuder även på lite andra naturbilder fotade samma dag.
.
Idag blir det en tripp till stora staden Jönköping, ska möta upp mamma och åka med henne hem och massera bägge hennes hästar och även hennes hyresgästs häst. Kanske kommer lite foton från det också, vem vet!
Jag blir alltid mer fotosugen under de varmare årstiderna, kanske för att man slipper frysa fingrarna av sej...=P
.
Kram Sofia!

Kommentarer
Postat av: Ulli

Vilka härliga bilder du har tagit =)

Snygg sadel =)

Kram

2011-07-11 @ 22:09:25
URL: http://ullistartor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0