Tisdag...

Om lite mindre än en timma är det dags att gå ner till Thörns och bli upphämtad av Sara, vi ska till Grännalogen med Mars, hon och Cajsa från hennes stall ska hoppa honom, tror även Ebba & Tellus skulle vara med och hoppa.
Så kamerabatteriet sitter på laddning, nya kameran filmar ju HD så det blir ju himla fina filmer.
Det enda sura är att det tar en massa plats på minneskortet när man filmen, inte mycket plats över till några foton inte.
.
Så innan det är dags att ge sej av ska jag hinna duscha och gå med Dumle.
Men tidsoptimist som jag är anser jag att än så länge finns det gott om tid, värre blir det om ca 45 min när jag upptäcker att jag bara har 5 min kvar.
.
Åkte ut till stallet till strax efter nio idag. Skulle åkt med Emma ut, men nån var ju trött så det blev inte så...=P
Skönt att se att det finns fler som gör som jag ibland.
Den blev en tur på 1 h och 25 min i bara skritt, men vädret var så himla underbart så det räckte gott med skritt, är lite stel i ryggen också så det var nog bra att ta det lite lugnt. Kände ju lite igår när vi travade, man vill ju inte bli liggande.
Lilla Lady fick följa med på promenaden, lycklig var hon lilla hästen.
.
Gick bort med grabbarna till sommarbetet i skogen när vi kommit tillbaka, de fick lite nytt bete och parkerade precis innanför grinden det första de gjorde.
Sen hämtade vi tjejerna och så fick de gå där grabbarna gått nu, de tittade på oss precis som att "Var e maten!?"...
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0