Sommar...

Sitter och funderar på om jag orkar gå ut i köket och hämta lite käk... Kom hem från stallet för ca 45 min sedan. Är underbart väder ute, lagom varmt och skönt.
Har lovat Dumle en promenad ner till stranden sen i e.m., men det får nog bli framåt 17-18 kanske. Nu är det nog en himla massa folk neråt där.
.
Nu är Lucky nyskodd också, så himla skönt. Det blev en liten skrittrunda på ca 55 min tillsammans med Monica och Emma efter också. Lucky var överlycklig att få komma ut och hade väldigt brått bitvis. Hon tyckte minsann inte att hon skulle gå bakom någon, hon ville vara först...=P
.
Imorgon blir det stallet vid 9-tiden och då ska Ludde flytta med grabbarna till nytt bete, Lucky och de andra tjejerna ska gå kvar vid stallet, de behöver ju inte så mycket käk...
Det blir en tur in till stora staden med Sara därefter.
Sen ska det hinnas ridas och masseras en häst och motionea Dumle. Så det finns att göra.
.
Måste ju visa lite foton på nya bröstan och tränset jag beställt hem från USA också, de borde inte vara mer än en vecka bort nu.
.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0