Sista dagen för denna veckan...

Snart dags att åka ut till hästarna, ska se om jag kan bada Ludde idag... Lucky ska få sej en promenad, hon har ju vilat ett par dagar nu iom skorna... Vill inte riskera att de trillar av, då går ju hennes bakfötter sönder så mycket... Helt otroligt vad hon kan växa och slita skor på bara 7 veckor, nu blir det ju 8 när Pernilla kommer men det hade varit ca 7 förra veckan. Men jag får sko på 6 nu på sommaren...
Som tur va kunde Pernilla komma redan imorgon och fixa henne, min ordinarie hovis har ju pajat ryggen...=(
.
Igår var jag ute hos mamma och masserade henne bägge hästar och hennes hyresgästs häst. Alltihopa tog ca 3 h och sen var jag lite trött i framför allt axlar... Så jag var hemma sent igår, tog stallet på hemvägen, Tobbe mötte upp mej där så vi motionerade Dumle lite.
.
Sen hem och vila resten av kvällen...=)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0