Ny mobil!

Suttit och lekt med nya mobilen en sväng, Tobbe var och köpte den till mej idag innan jobbet.
Det blev en X10 Mini Pro.
.
.
Håller på att lära mej den än sålänge och den är ju lite annorlunda mot min gamla. Den är typ hälften så stor, pytte-liten verkligen. Men jag ska nog komma överens med den, touchskärm i kombo med tangentbord är ju min grej.
.
Det blev en ensam ridtur på vackraste svart, Monica och Emma blidde trötta så det blev ingen körtur. Men vi hade en jättemysig tur med en massa galopp hon och jag. När vi kom tillbaka var Lisen inne, hon hade blivit jätteledsen när jag red iväg och sprungit runt i hagen. De blev så glada när jag släppte ut dem tillsammans sen.
.
Har äntligen lyckats få en ny tid av Rocksjö också, åkte ju ut till klockan ett och hjälpte till att få hem Acke och Elvis till stallet. Ludde och Lady fick gå kvar ensamma, Lady tyckte inte alls att Ludde var tillräckligt sällskap för henne...=P
Så måndagen den 22 Augusti efter fem kommer han och fixar fossingarna på Ludde & Lucky.
.
Nu har Ulrika, Henrik och alla fyra barnen kommit till Gränna för att stanna tills på söndag. Ska fira Ullis som fyller på lördag. Hitta på en massa skoj, hoppas att vädret är med oss.
.
Imorgon blir det en tur in till Ikea och hämta nya soffan + en front till bilen som Tobbe köpt. Ska även förbi en lite andra affärer. Och sen får vi väl ta en tur in på CityGross och handla lite. Hunden ska ha käk, hästen ska ha flugspray.
Ja, det blir nog mer eller mindre hela förmiddan därinne.
Men före det ska Mars få massage klockan 8.30. En vecka sedan jag masserade honom idag, men vi sköt på det tills imorgon då det passade Sara bättre...=)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0