Mycket att göra...så lite tid...

Sitter och slappar framför tvn/datorn och väntar på att Tobbe ska kliva ur duschen... sen blir det ännu ett avsnitt av Supernatural... Hade tänkt ta en långpromenad med Dumle, men mitt ben och fötter talar om att de fått nog med motion idag redan... Bäst att lyda!
.
Har hunnit med att flytta Ludde till lite en annan hage med lite mer mat, Lucky går kvar hemma vid stallet med de andra tjejerna Lisen och Lady medans grabbarna är på semester i skogen...=)
.
Sen blev det en sväng till till stora staden med Sara, hann med Eko, Hööks, Charlies, A6 och CityGross... Så en del handlat blev det också.
Sen ut till stallet igen och tog en sväng på en alldeles för överladdat Lucky (vem matade henne med raket bränsle)... Allt var farligt idag och vi hoppade flera meter framåt för minsta lilla småljud. Knashästen!
Imorgon blir det en tur tillsammans med Monica och Lisen om allt stämmer med tid för oss bägge...=)
.
Ska hinna med en sväng på Gränna marknad också, ska shoppa hundben i mängder (önskelista från Dumle) och se om jag hittar några shorts till mej. Mina gamla träningsshorts står sej inte i konkurrensen längre är jag rädd.
.
Nehe, åter till Supernatural!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0